مهدی عباس زاده

برای تغییر جهان از لبخند خود استفاده کنید، اجازه ندهید دنیا لبخند شما را تغییر دهد.

مهدی عباس زاده

برای تغییر جهان از لبخند خود استفاده کنید، اجازه ندهید دنیا لبخند شما را تغییر دهد.

دقت کردین جملات وارونه چگونه میشوند؟

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

((گنج))  ((جنگ)) می شود ، ((درمان))  ((

نامرد)) و ((قهقهه))  ((هق هق)) !!! ولی ((

دزد)) همان ((دزد)) است ((درد)) همان ((

درد)) است و ((گرگ)) همان ((گرگ)) ...

اری نمیدان چرا ((من))  ((نم)) زده استــ

و ((یار))  ((رای)) عوض کرده است ، ((

راه)) گویی ((هار)) شده ، و ((روز)) ب ((

زور)) میگذرد ، ((اشنا)) را جز در ((انشا)) 

نمیبینی و چه ((سرد)) است این ((درس)) 

زندگی ، اینجاست ک ((مرگ)) برایم ((گرم

)) میشود چرا که ((درد)) همان ((درد)) 

است دلم ((آرامش)) وارونه می خواهد ....

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۴/۱۱
مهدی عباس زاده

نظرات  (۷)

جالب بود

پاسخ:
ممنون
۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۲:۰۰ ارمان رضایی

خیلی زیبا بود!

پاسخ:
سپاس
۲۹ تیر ۹۹ ، ۲۲:۰۴ ماری پوری

baz ham az in mataleb bezarid

پاسخ:
چشم تمام سعیم رو میکنم!

سلام 

مطلب بسیار جالبی بود. باید ازش یادداشت برداری کنم.

کتاب نویسی خیلی دردسر داره و هزینه. ولی ادامه بده. بسکتبال هم لیکیرز! بسکتبال که عالیه. 

پاسخ:
ممنونم 
بله  در این که شکی نیست ولی لذتی دارد که به معایبش می ارزد !
از نظر من هم بسکتبال بسیار بسیار ورزش درجه یکی است و درباره تیم ها هم من خودم قبلا طرفدار لیکرز بودم ولی جدیدا لیکرز عملکرد خوبی ندارد و در حال حاضر طرفدار دو اتیشه بوستون و تورنتو هستم !

سلام 

الان خبری از بسکتبال ندارم. قبلا لیکیرز را طرفدار بودم. آخه من متولد 64 هستم. راستی لیگ آمریکا NBA هست ؟ اسمش دقیقا چه بود ؟ 

منهم وزنه بردار بودم ولی بسکتبال کار می کردم و عاشق لیکیرز بودم که نصفه شبها ، ضبط شده پخش می شد. 

خوشحال شدم از آشنایی با وبت. 

پاسخ:
سلام
بله لیگ امریکا nba است ومخفف اینه : National Basketball Association
همچنین 
بلاگ شما هم زیبا بود من همینجوری سرسری یه نگاهی بهش انداختم و برام جالب بود ولی الان چون درگیر درس و مدرسه هستم نتونستم درست نگاه کنم و لذت ببرم ولی انشاا.. در اسرع وقت نگاهی میاندازم

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۲۱ قدرت، چیزی که به دنبالش هستید

بسیار جالب و زیبا بود🌺🌺

پاسخ:
تشکر

واو

عالی بود

 

دنبال شدید . خواستین ، دنبال کنین

 

https://blue-apple.blog.ir/

پاسخ:
ممنون 
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی